Неделя, 11 март, 2010
Припомнихме си глаголите за движение:
летят, ходят, вървят, пълзят, бягат, скачат, плуват
с помощта на въпроса "Какво прави" и най-различни познати животни, по няколко на глагол.
След това разгледахме картинките от страница 7, 8 и 9 от новия учебник, където децата:
учат, рисуват, пишат, говорят, играят на футбол, спят, тичат, смятат, пеят, четат.
Докато рисувахме с моливи и печатчета (като междувременно тренирахме изречението "Дай ми калинката, пеперудата, пчеличката..." и "Кой иска пеперудката, пчеличката..."), се натъкнахме на заповедната форма на глагола виждам - ВИЖ.
Катето рисува японки и японци, море и пясък, бряг и палми.
Алекс нарисува един шарен килим.
Кай рисува коне.
Всички деца очертаваха зайчета и бастунчета и печатаха с калинки, пеперуди и пчелички.
Наложи се да повтаряме и фразата:
"Така не се прави."
След това пяхме песничките "Теменужка" и "Дъга".
Домашна работа: довършване на картинката в тетрадка 1 на страница 4-5. Следващият път ще почнем със словесно описание на картинката.
Tuesday, April 13, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment