Tuesday, April 13, 2010

Какво прави калинката?

Неделя, 11 март, 2010

Припомнихме си глаголите за движение:
летят, ходят, вървят, пълзят, бягат, скачат, плуват

с помощта на въпроса "Какво прави" и най-различни познати животни, по няколко на глагол.

След това разгледахме картинките от страница 7, 8 и 9 от новия учебник, където децата:

учат,
рисуват, пишат, говорят, играят на футбол, спят, тичат, смятат, пеят, четат.








Докато рисувахме с моливи и печатчета (като междувременно тренирахме изречението "Дай ми калинката, пеперудата, пчеличката..." и "Кой иска пеперудката, пчеличката..."), се натъкнахме на заповедната форма на глагола виждам - ВИЖ.







Катето рисува японки и японци, море и пясък, бряг и палми.
Алекс нарисува един шарен килим.
Кай рисува коне.
Всички деца очертаваха зайчета и бастунчета и печатаха с калинки, пеперуди и пчелички.


Наложи се да повтаряме и фразата:
"Така не се прави."

След това пяхме песничките "Теменужка" и "Дъга".


Домашна работа: довършване на картинката в тетрадка 1 на страница 4-5. Следващият път ще почнем със словесно описание на картинката.

No comments:

Post a Comment